A. DATE DE IDENTIFICARE

Folosirea website-ului www.parfumurirefan.ro (vizitarea sau realizarea de comenzi) implică acceptarea unor termeni și condiții. Website-ul www.parfumurirefan.ro este proprietatea S.C. CONIASMIN CRIS S.R.L. Lugoj și este destinat promovării și preluării comenzilor de produse Refan. Nu sunt permise reproducerea, redistribuirea către terțe persoane sau publicarea totală sau parțială a informațiilor de pe acest website, sub niciun motiv.
  • Sediul social: Lugoj, strada Nera, nr. 31, ap. 5, cod poștal 305500, județul Timiș
  • Email: office@parfumurirefan.ro
  • Număr de înregistrare la Registrul Comerțului (C.U.I.): J35/1330/2016
  • Cod de identificare fiscală (C.I.F.): 36020181
Produsele Refan sunt importate și comercializate, în România, de către S.C. MAD COMPUTERS S.R.L. Craiova.
  • Sediul social: Craiova, strada General Dragalina, nr. 31, ap. 2, cod poștal 200536, județul Dolj
  • Date contact: telefon 0771082550   /   e-mail creditmad@yahoo.com
  • Număr de înregistrare la Registrul Comerțúlui (C.U.I.): J16/553/2012
  • Cod de identificare fiscală (C.I.F.): 14705168)
Internetul nu este un mediu sigur sau fără erori, iar emitentul nu își asumă responsabilitatea pentru nicio pierdere, deformare, modificare sau deteriorare a informațiilor prezentului website.

B. DEFINIȚII ȘI TERMENI

1. Consumator (Cumpărător / Client) – potrivit Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, se înțelege orice persoană fizică (care a împlinit vârsta de 16 ani) sau grup de persoane fizice constituite în asociații, așa cum sunt definite la art. 2, pct. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

2. Profesionist (Vânzător) – potrivit Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, se înțelege orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acționează în cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale în legătură cu contractele (care intră sub incidența Ordonanței de urgență nr. 34/2014), precum și orice persoană care acționează în același scop, în numele sau pe seama acesteia.

3. Produs – potrivit Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, cu modificările și completările ulterioare, se înțelege orice bun material mobil a cărui destinație finală este consumul sau utilizarea individuală ori colectivă. Nu intră sub incidența prevederilor prezentei legi bunurile vândute în urma confiscărilor, în cadrul procedurii de executare silită sau pe baza unui alt act emis de autoritățile judecătorești, apa și gazele care nu sunt ambalate într-un volum limitat sau într-o cantitate fixă și energia electrică.

4. Contract de vânzare – potrivit Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, se înțelege orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii.

În cazul nostru, contractul de vânzare reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător (Profesionist) și Cumpărător (Consumator), fără prezența fizică simultană a acestora.

5. Contract la distanță – potrivit Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, se înțelege orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanță organizat, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la, și inclusiv în momentul în care s-a încheiat contractul.

6. Comandă – document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător (S.C. MAD COMPUTERS S.R.L.) și Cumpărător prin care cel din urmă (Cumpărătorul) transmite primului (Vânzătorului), prin intermediul website-ului intenția sa de a achiziționa produse.

7. Comunicări comerciale – orice tip de mesaj transmis (prin: e-mail, telefon, SMS etc.) conținând informații cu privire la: produsele achiziționate, oferte sau promoții, produsele adăugate în coș etc. Cumpărătorul se poate dezabona, în orice moment, de la comunicările comerciale, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele primite de la vânzător.

C. DATE DE INTERES, COMANDĂ, VÂNZARE, LIVRARE, PLATA PRODUSELOR ACHIZIȚIONATE, RETRAGEREA DIN CONTRACT ȘI RETURUL PRODUSELOR

1. Cumpărător poate fi orice persoană fizică sau persoană juridică care are un cont, pe website-ul www.parfumurirefan.ro, sau obține acces la conținut, prin mijloacele de comunicare puse la dispoziție de către website și efectuează o comandă.

2. Cumpărătorul este obligat să ia la cunoștință termenii și condițiile de livrare a produselor, care se consideră că i-a acceptat din momentul transmiterii comenzii, comandă care generează efecte juridice la finalizarea contractului.

3. Cumpărătorii persoane juridice pot achiziționa produsele Refan pentru:
  • consumul propriu (protocol);
  • promovarea afacerii;
  • revânzarea acestora.
4. Prețurile afișate pe website sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.

5. Pe website pot fi publicate informații despre produse și/sau promoții practicate de către firma importatoare, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

6. Produsul este orice bun listat pe website, inclusiv cele menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător, cumpărătorului ca urmare a contractului de vânzare încheiat.

7. Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor nu reprezintă o obligație contractuală a vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

8. Momentan nu există un catalog de produse Refan.

9. Accesul în vederea efectuării unei comenzi îi este permis oricărui Utilizator / Cumpărător. Persoanele fizice, obligatoriu trebuie să aibă împlinită vârsta de 16 ani.

10. Prin crearea și utilizarea contului, Utilizatorul / Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor contului (nume utilizator și parolă). Este responsabil de gestionarea accesării cât și de activitatea derulată prin intermediul contului.

11. Odată cu crearea contului Utilizatorul / Cumpărătorul este obligat să accepte Termenii și condițiile de utilizare a website-ului, existente la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

12. Pentru orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare ale website-ului sau modificări legislative, Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și condițiile.

13. Pentru motive de securitate a tranzacțiilor, este recomandabil Cumpărătorului să nu rămână logat pe website și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces, nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole puternice (să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

14. Prin înregistrarea unei comenzi pe website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic și/sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

15. Cumpărătorul poate efectua comenzi pe website, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Adăugarea unui produs în coș, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea acesteia și implicit nici rezervarea automată a produsului.

16. Comunicarea Vânzător – Cumpărător se poate realiza prin interacțiunea directă, prin adresele menționate la secțiunea „Contact” din website. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

17. Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul confirmă că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, în orice situație în care este necesară contactarea acestuia, prin modalitățile puse la dispoziție cu ocazia plasării comenzii (telefonic și/sau e-mail).

18. Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile (telefonic și/sau e-mail) adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în cazul în care datele furnizate de către Cumpărător, pe website sunt incomplete și/sau incorecte.

19. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

20. Vânzătorul va emite Cumpărătorului factura pentru produsele livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze, corect și complet, informațiile necesare emiterii facturii, conform prevederilor legale în vigoare.

21. Livrarea produselor Refan se efectuează numai pe teritoriul României.
22.Persoanelor juridice, Vânzătorul (firma importatoare) furnizează toate actele impuse de către legislația română:
  • certificat de producător;
  • certificat de calitate;
  • certificat de garanție.

23. Achitarea contravalorii produselor comandate se face NUMAI CU PLATA RAMBURS (la primirea comenzii) la care se adaugă și cheltuielile de transport, după caz.

24. Proprietatea asupra produselor comandate va fi transferată la livrare, după efectuarea plății de către Cumpărător, la locația indicată în comandă. Prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier.

25. Livrarea produselor comandate se face prin:

  • curier rapid (24 – 48 ore), pentru localitățile unde acesta își are puncte de lucru;
  • Poșta Română (48 – 72 ore), pentru toate celelalte localități de pe teritoriul României.

26. Contractul la distanță se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, a comenzii.

27. Contractul la distanță este întocmit conform legislației române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești din România.

28. Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele pe care Cumpărătorul le poate suferi, ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale cât și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor, după livrare.

29. Cumpărătorul poate returna produsele (în cadrul termenului legal de retragere din contract), fără invocarea niciunui motiv, respectând următoarele obligații:
  • să notifice, în scris, pe adresa de e-mail a Vânzătorului sau pe numărul de telefon afișat pe website;
  • să returneze toate produsele în aceeași stare în care au fost trimise Clientului, împreună cu toate documentele care le-au însoțit (factură, certificat de conformitate, etc);
  • este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora (lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc);
  • nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, ciobiri, zgârieturi și/sau modificarea conținutului și nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului;
  • în anumite situații care depind numai de decizia Vânzătorului, se acceptă returnarea produselor dacă acestea au fost folosite o singură dată sau prezintă mici urme de uzură. În astfel de cazuri vânzătorul va face o analiză asupra produsului și va stabili valoarea care trebuie returnată Cumpărătorului;
  • deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor, duce la refuzul returului;
  • cheltuielile aferente returnării produselor vor fi suportate de către Cumpărător;
  • Vânzătorul va înapoia contravaloarea produselor / produsului în termen de 14 zile de la data denunțării Contractului de către Client, dar nu înainte de a intra în posesia bunurilor;
  • rambursarea banilor se va face prin transfer bancar în contul trimis de Cumpărător;
  • pentru orice detalii sau informații suplimentare privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați.

30. Cumpărătorul are dreptul de a refuza primirea coletului în cazul în care acesta prezintă urme de deteriorare, fiind obligat să anunțe cât mai repede Vânzătorul despre acest fapt.

31. Dacă cumpărătorul a achiziționat greșit un produs, se va proceda conform celor descrise la punctul 29.

D. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Privind datele dumneavoastră personale care trebuie să le furnizați cu ocazia plasării comenzilor, le găsiți în secțiunea Protecția datelor cu caracter personal.

E. FOLOSIREA COOKIE-URILOR

Informațiile necesare le găsiți în secțiunea Despre cookie.